The smart Trick of گارانتی لپ تاپ ایسوس That No One is Discussing

Wiki Article

تعداد کمتر از سه پیکسل سوخته در حد استاندارد بین المللی و سه عدد به بالا شامل گارانتی تعویض صفحه نمایش لپ تاپ می شود.

در آی تی سیتی نیز بیشتر محصولات برند ام اس آی با گارانتی ماتریس همراه بوده که کاربران می توانند برای مشاهده اطلاعات دقیق و اطلاع از ضوابط و شرایط گارانتی این شرکت، به وب سایت آن مراجعه کنند.

لپ تاپ های ایسوس مشخصات متفاوتی دارند که برای هر کاربری مناسب است.

سلام آقای علیپور عزیز، جهت دریافت لیست لپ تاپ به قیمت همکار لطفا با شرکت تماس بگیرید و با کارشناسان فروش در اتباط باشید.

بهترین لپ تاپ ایسوس را نمی توان به این سادگی ها معرفی کرد. ایسوس در دسته بندی لپ تاپ های خود محصولات متنوعی دارد که هرکدام از آنها جوایز متعددی را برای این شرکت کسب کرده و به نوعی جزو بهترین ها هستند اما این موضوع تعیین کننده بهترین لپ تاپ های این شرکت نیست و نظر کاربران و مشخصات فنی این محصولات است که در بازار تعیین کننده جایگاه هر محصول بوده و از این رو نظر کاربران در مورد محصولات، قیمت آنها و مشخصات فنی که همراه خود دارند نیز تعیین کننده است.

گارانتی یکپارچه ایسوس در حقیقت یک سرویس جامع برای ارائه خدمات به لپ تاپ های برند ایسوس و دریافت سرویس گارانتی و خدمات پس از فروش این محصولات در بازار ایران توسط ایسوس و شرکای این برند در ایران راه اندازی شده و در حال ارائه خدمات به مشتریان این برند است.

امکان انتخاب رنگ بدنه لپ تاپ از بین رنگ‌های مختلف در صورت وجود

مشکلات ناشی از حمل نامناسب کالا قبل و بعد از ورود و ترخیص به مرکز خدمات پس از فروش مهر.

• اطلاعات داخل هارد دستگاه شامل گارانتی نمی شود و شرکت در قبال از بین رفتن اطلاعات و نرم افزارهای دستگاه هیچگونه مسئولیتی را بر عهده نمی گیرد.

در هنگام مراجعه، به همراه داشتن برچسب گارانتی الزامی می باشد.

کیبورد، تکنولوژی ساخت‌شان با یکدیگر متفاوت است ولی معمولا دکمه‌های کیبورد در لپ تاپ به دلیل کمبود فضا به هم نزدیکتر هستند.

توجه به این نکته ضروری است که این سه شرکت گارانتی اصلی یکپارچه بوده و سایر شرکت ها در این پوشش قرار نداشته و تقلبی هستند.

همچنین در بحث کارت گرافیک نیز ایسوس سعی کرده تا با بهره گیری از کارت های گرافیک شرکت های انویدیا و ای ام دی بهره برده تا در نسخه های قوی تر، قدرت پردازشی گرافیکی عالی را به لپ تاپ های این شرکت می دهد.

سلام این لپتاب ۲۴۰ هرتز یا ۱۴۴ ???????? ????? هرتز چون تو عکس زده ۱۴۴ و تو توضیحات زده ۲۴۰

Report this wiki page